Alla inlägg under februari 2012

Av Marthina Svensson - 29 februari 2012 07:24

Igår var jag i ström hela dagen. Var på jobbet och hälsade på, förnyade även min deligation igen. Sen så gick vi och hälsade på min farfar, han blev jätte gla att vi kom. Han fick även träffa Alex för första gången, dom satt och myste tillsammans.   Sen så hälsade vi på Kristina, super trevligt tycker ja. Så de blev verkligen en låååååång da. Alex var jätte trött när han gick och la sig igår.  

Sen så hände något fantastiskt som jag inte tänker berätta om.   Fyfan va jag är så jävla gla nu.  Helt jävla ofattbart, som jag har längtatefter detta ögonlick.   


Ne nu ska jag ta och städa undan lite och sen så blir de en bra film. 

Ha en bra dag på er! 

Av Marthina Svensson - 27 februari 2012 15:19

Måndagar är så tråkiga. I dag har jag och Alex bara lata oss som vanligt. De va rätt så kyligt ute i dag när jag var ut med hundarna. Jag som hoppades att de skulle va varmt. Har gjort köttfärssås till midda och Alex fick smaka innan jag kryddade den, han tyckte att de va gott han.   Så jag tog och gjorde små mat låder till han, som jag ska frysa ner. 

Ne nu ska jag ta och lägga Alex så han får vila midda. 

Ha en fortsatt bra dag! 

Av Marthina Svensson - 27 februari 2012 13:53

Dom här skorna vill Alex ha!

 

Men mamma har inte råd just nu. 

Av Marthina Svensson - 24 februari 2012 20:30

Ja i dag så har vi varit till ström. Och i ström for vi till lillsyrran och hon följde med och handlade, träffade mamma där med. Vi var på bokrean också men ja hittade inget där, sen så var vi på helenskläder och sen på skoaffären, och där hittade jag nya arbetsskor. Dom kommer att bli jätte bra, man kanske slipper att ha ont i fötterna när man jobba.

Ne nu ska jag ta och lägga min skatt, för i morgon ska vi vara ute hela dagen. Pappa Anders ska leka på isbanan, och vi ska grilla och bara mysa ute.


God natt på er!  

Av Marthina Svensson - 23 februari 2012 18:13

Var ut med hundarna i morse och blev på toppen humör, för jäklar vad fint väder vi hade i dag. Man hör vår fåglarna sjunga, så jäkla skönt att höra. Har tinat bra, när det rasade av taket kändes det som att huset skulle rasa ihop.

Har städat i dag, så nu har jag bara övervåningen kvar. Det tänkte jag göra när Anders kommer hem, så han kan ta pöjken. Sen så fick jag besök av Jenny, super kul.  Vi åt rester av det jag gjorde igår, det var älgfilé och potatigratäng. 

I helgen ska man nog till Greningen på isbanan och leka lite, om det blir fint väder vill säga. Har inte tittat på hur vädret ska vara i helgen, så jag hoppas och håller tummarna att det blir fint.

Också blir min lilla prins 9 månader idag, vart har tiden tagit vägen man hinner verkligen inte med.

Visst är det en stor skillnad på bilderna??

 

2 månader!  

 

9 månader!  




Kommentera gärna min blogg! 

Av Marthina Svensson - 22 februari 2012 21:01

Idag kom lillsyrran och hälsade på. Vi for till Hammerdal och handlade till middan vi skulle göra. Det blev Älgfilé och potatisgratäng, super gott blev de. Sen så fick Malin bada lilla Alex så han fick gå och lägga sig, och han somna på en gång. Så nu väntar jag på att Big brother börjar. 


Ingen har vell missat att det har varit skottlossning på Tingvalla i dag?? Vart är världen på väg undrar jag. Jag hoppas att den som har gjort de åker fast illa kvickt, så den får sitt straff. Finns ingen jävla anledning att sjukna så jävla lågt att man skjuter ner en annan person. 


De får va nog för i dag gott folk, sov gott! 

Ovido - Quiz & Flashcards